Universitetet

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev. Men för att uppdatera alla så har jag för dryga 2,5 månader flyttat till Umeå och pluggar nu till läkare (studerar känns lite väl stort att säga). Jag har hittils klarat min första dugga, fått tillbaka en labbrapport 2 gånger, träffat massa nya klasskamerater, överlevt nollningen och försökt hinna träna mina två pass om dagen.

Det är kul, det är stimulerande men ibland blir det bara lite mycket. Men idag har jag varit duktig, har plöjt igenom hela kapitel 8 i The Cell (ingen lätt bok att läsa). Har nu bara 3 kapitel kvar (ca 100 sidor) jag ska kunna denhära veckan + blev inte riktigt klar med förra veckans veckomål... Menmen, det är mycket men det är kul :)

Så förhoppningsvis ska jag bli lite mer aktiv här på bloggen igen. Undrar hur många halvaktiva bloggare som skriver det?

Nej, nu ska jag fortsätta med kapitel 11 i The Cell.

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0