Checkat ut

Har haft en galet bra träningsvecka bakom mig. Mycket inlines, mycket kondition, mycket spänst och mycket styrka. Något mer man kan begära?

Och bra kvalité på alla passen, förutom sista. Var så trött så trött i bena att jag inte orkade kämpa så jag faktiskt klev av. Hade verkligen "Checka ut" känslan som man kan ha när man är klar med en tuff träningsperiod. Men, med en vilodag nu så ska jag vara fit for fight igen på lördag :)

Märker verkligen skillnad på träningen nu. Visserligen har träningen blivit mycket mer benbetonat nu när jag satsar på skridskor - men övergången har ändå varit smidig då jag har haft stora inslag av skidor i träningen. Men nu när spårens kvalitet börjar minska har också min lust för skidåkningen minskat och jag har bytt ut en stor del av skidåkningen mot löpning. Dessutom har jag blivit mycket bättre på att gymma också, vilket ifs också sliter mer på benen. Men kul är det!

vila imorgon + kort skoldag = underbart! Längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0