Uppdate

Ja, det händer ju alltid en massa. Måste säga att jag ibland blir fascinerad över vilket spännande liv jag har. Jag har mycket sällan tråkigt!

Bara de senaste fem veckorna har varit kaotiska!

Såhär har mina senaste helger sett ut:

Allround- SM i Östersund
JSM i Stockholm
Hemma i Umeå en helg
Vikingarännet
Norge Cup deltävling i Norge

Denhär helgen som kommer ska jag faktiskt tillbringa i Umeå - bortsett från att jag flyger till Tyskland på måndag och ska vara där på träningsläger en vecka...

Är riktigt glad just nu. Träningen flyter på bra trots att jag har varit borta mer eller  mindre varje helg har jag ändå lyckats behålla formen på något vis. Sen så har det gått riktigt bra på skridskorna. Tog ett JSM- silver på 1500m (!), vann Vikingarännet andra året i rad och lyckades komma 3:a på 5000m i Norge.

Dessutom ska det bli riktigt härligt att åka till Tyskland på måndag. Det är en tjeckisk klubb som har bjudit in mig att träna med dem och det ska bli grymmt! Jag hoppas bara jag hänger på och inte gör bort mig alldeles...

Nu ska jag försöka plugga lite. Ligger ändå så mycket efter men någonstans ska man väl börja ;)

kram på er!

bild från SM i Östersund

Kommentarer
Postat av: jessica

vad roligt att se att det går så bra för dig eva!:D

2012-03-04 @ 22:39:36
URL: http://jessicaandree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0